Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?
Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.
Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?
Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.
Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.
„Podobnie jak Malcolm Gladwell w Poza schematem i Błysku!, Kevin Maney przedstawia tylko pozornie proste idee i dowody na ich poparcie”.
PREMIERA KSIĄŻKI JUŻ W PRZYSZŁYM TYGODNIU!
Zapowiada się ciekawie. Zobaczymy jak jest w rzeczywistości ;-)
OdpowiedzUsuńTa książka bardzo by mi się przydała, lubię jasne wyjaśnienia niekoniecznie skomplikowanych działań :)
OdpowiedzUsuńSuper! Ciekawią mnie taki książki:) Chętnie upoluję.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
Choć mnie ta książka nie ciekawi, może kupię ją bratu na prezent, to może być strzał w dziesiątkę :)
OdpowiedzUsuńPrzeczytałam tą książkę i muszę przyznać, że była ciekawa:) Ale ja studiuję zarządzanie więc tym bardziej mnie zainteresowała. Urozmaicony dobór przykladow do potwierdzenia teorii - od case'ów dotyczących produktów z lat 60-tych po filmy 3D, czytnik Kindle i IPhone:) Szkoda tylko, że niektóre przypadki zostały omówione zbyt pobieżnie.
OdpowiedzUsuń