środa, 19 października 2011

Coś za coś - Kevin Maney



Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?

Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.

Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?
Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.

Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.

„Podobnie jak Malcolm Gladwell w Poza schematem i Błysku!, Kevin Maney przedstawia tylko pozornie proste idee i dowody na ich poparcie”.

PREMIERA KSIĄŻKI JUŻ W PRZYSZŁYM TYGODNIU!



5 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Zobaczymy jak jest w rzeczywistości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka bardzo by mi się przydała, lubię jasne wyjaśnienia niekoniecznie skomplikowanych działań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ciekawią mnie taki książki:) Chętnie upoluję.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć mnie ta książka nie ciekawi, może kupię ją bratu na prezent, to może być strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam tą książkę i muszę przyznać, że była ciekawa:) Ale ja studiuję zarządzanie więc tym bardziej mnie zainteresowała. Urozmaicony dobór przykladow do potwierdzenia teorii - od case'ów dotyczących produktów z lat 60-tych po filmy 3D, czytnik Kindle i IPhone:) Szkoda tylko, że niektóre przypadki zostały omówione zbyt pobieżnie.

    OdpowiedzUsuń